Wie had er behang nodig?!


#1

wel ik heb er hoor !!afgetrokken door mijn peuter
was net even naar het toilet en komt hij me roepen… mama kom es kijke stef mooi gemaakt… in de living een gans stuk behang afgetrokken… ongelofelijk!! het is nog ma een half jaar geleden behangen dus wel ff schrikken… nu heb ik al gekeken in mijn “rommelkast” en gelukkig heb ik nog een ganse rol van dat behang… ben toch evengoed ff serieus boos geworden hoor!!!

liefs jessica, &


#2

ooohhhhhhhh erg is dat zeg,dan schrik je toch wel ff jeetje

dylan heeft dat gelukkig nooitgedaan,kaitlyn wel op haar eigen slaap kamer,toen was ook ff boos

gelukkig heb je nog een rol,kan je ff nieuwe baan plakken

Bianca,Dylan & Kaitlyn


#3

pfffff ben ik blij dat we geen behang hebben
Wat een boefie zeg

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin


#4

Hier nog zo eentje die blij is dat we geen behang hebben, grrr wat een boefje toch. Maar waarschijnlijk was hij misschien toch echt in de veronderstelling dat hij het mooi aan het maken was. Als jullie het een half jaar geleden pas gedaan hebben, heeft hij misschien gezien dat jullie ook eerst het oude behang eraf gehaald hebben voordat het ineens zo mooi werd. Maar ja, voor jezelf is het echt rottig.


#5

Nou, kan me goed voorstellen dat je ervan baalt hoor!
Aan de andere kant moet ik stiekum wel lachen om dat boefje van je. Hij vond het zeer waarschijnlijk echt heel mooi gedaan van zichzelf
Fijn dat je in ieder geval nog een rol hebt liggen!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)


#6

Whahahah…dat heb ik heeeeeeelllll vroeger ook gedaan toen ik ongeveer een jaar oud was.

Ik mocht mee helpen met behang afscheuren, maar toen eenmaal het nieuwe bahang er op zat dacht ik dat die er ook weer afmoest.

Ik kan het me niet meer herinneren maar mijn moeder nog al te goed, die was echt woest!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.


#7

zo he,

Patrick heeft het ook een keer gedaan. Met veel pijn en moeite hadden wij zijn kamertje behangen met mooi winnie the pooh behang. Eenmaal af waren we erg tevreden alleen patrick heeft in een avondje 1 muur er helemaal afgetrokken. Ja de plekken waar hij bij kon vanuit zijn bedje.

kan me goed voorstellen hoe jij je voelt.

veel liefs mignon


#8

Kon je stef er meteen achter plakken!!
Gelukkig had je nog een rol liggen!

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

en Fajah (17-11-2004)