Ik ben de Mama van Tim en Lucas


#1

Hallo, ik ben Jolanda, 34 jaar, ben getrouwd met Eric en we hebben 2 kids. Tim is 4 jaar en zit op de bassisichool in groep 1 en onze jongste is Lucas, hij is 1 jaar. Lucas heeft het downsyndroom. Wij wonen in Flevoland. Willen jullie meer van ons weten, zeg het dan even!!

Liefs Jolanda, Tim en Lucas.


#2

Hoi Jolanda!
Wat leuk dat je hier gezellig mee komt kletsen!
Je kent me (denk ik) wel van dat andere forum, waar we ook een kleutersite en een beebiesite hebben

Zal me in het kort nog ff aan je voorstellen
Ben dus Bianca, 30 jaar en woon samen met mijn vriend en ons zoontje Stephan (ook net 4 en op de basisschool)
We wonen ook in Flevoland.
Op dit moment ben ik 32 weken zwanger van ons dochtertje Kaya

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.



#3

Hoi Jolanda,

ik ben (ook) Jolanda en ik ben getrouwd met Dennis. Wij hebben 2 kinderen; Lisa en Cas.
Welkom hier en heel veel plezier hier.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).


#4

Hoi Jolanda,

Ik ben astrid ( 31 jaar) en woon 13 jaar samen met Daan ( 36 jaar ) en samen hebben we twee toffe kindjes. Evianne is 2,5 jaar en Jessin 4 maanden. Veel plezier hier op het forum.


#5

hoi jolanda
welkom hier, ikke ben marielle 37jaar. en ben getrouwd met martin ,en samen hebben we een dochter genaamd tanja ,die aanstaande maandag 4 jaar wordt .dus op naar de basisschool .wens je veel plezier hier

groetjes marielle mama van
10-10-01


#6

Hi Jolanda, welkom op dit gezellige forum. Ik ben Maartje en heb een zoon van 8 jaar en een dochter van 7 maanden.

Groetjes Maartje

" Een kind wordt pas echt groot, als het stopt met vragen waar ze vandaan komt, en weigert te vertellen waar het naartoe gaat…"


#7

Hoi,

Ik ben Nikki (33 jaar) en heb twee dochters: Kika en Puck. Ik ben hier met vlagen, zeg maar. Ik run een eigen bedrijf en ben daardoor niet erg constant aanwezig. Beetje een slap excuus, maar zo loopt het nou eenmaal.

Jouw jongste zoon heeft Down. Heeft hij ook lichamelijke problemen, zoals bijvoorbeeld zijn hart? Heel nieuwsgierige vraag misschien… Als je het hier niet over wilt hebben, ook geen probleem hoor!

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)


#8

Hallo,

Welkom hier Jolanda, hoe lang blijf je hier ?

Veel plezier in elk geval

Groetjes Nathalie & Co


#9

Hoi Jolanda
Welkom hier
Ik ben Heleen getrouwd met Ed en mama van een prachtig ventje die Robin heet
Over een paar dagen, hopen wij onze tweede spruit te verwelkomen
Heel veel plezier hier

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word



#10

hoi hoi,
welkom hier,ik ben jessica 23 jaar getrouwd met rudi en mama van twee lieve schatten stef (2 jaar) en lars (zes mnd)

liefs jessica, &


#11

hoi

ik ben ingrid 35 jaar getrouwd met henk en samen een zoon van 4,5 jaar marco geheten

groetjes ingrid