Idee cadeau 1e verjaardag?


#1

Het zoontje van mijn vriendin wordt binnenkort 1 jaar en ik wil iets heel leuks geven, iets waar haar zoontje of zij echt iets aan heeft (ik ken die vriendin al 20 jr)

Heeft iemand een leuk idee? Nu is er een overvloed aan speelgoed enzo voor die leeftijd, maar waar speel(d)en jullie kids vaak mee rond die leeftijd? Of wat was nuttig?

Alvast bedankt!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan


#2

Ben ff te “gesloopt” na vandaag om helder na te kunnen denken geloof ik maar ik ga het toch proberen
Morgenochtend hier het “resultaat”

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.


#3

Jeetje lijkt alweer zo lang geleden (lisa wordt bijna 3).
Eens even denken… haar loop auto vond Lisa erg leuk, Lisa is een echt poppenmeisje dus aan een pop heb je niets aangezien het voor een jongen moet zijn… voorleesboekje, duplo-lego vond Lisa helemaal te gek, blokken om mee te bouwen.
Als me nog iets te binnen schiet, laat ik het weten.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).


#4

Een auto is binnenkort al mega interessant of anders wasco`s ???

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005


#5

Bedankt voor de goede ideeen! Ik denk dat ik dan in ieder geval duplo ga kopen…en misschien is een auto ook leuk

Ik ga zaterdag eens lekker de stad in…oh jee, moet uitkijken dat ik dan niet met van alles voor Jonathan thuis kom! hihi…

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan


#6
quote:
Ik ga zaterdag eens lekker de stad in..oh jee, moet uitkijken dat ik dan niet met van alles voor Jonathan thuis kom! hihi...

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan


Hihi, bekend “probleem”

Enne…ik had inmiddels nagedacht hoor, maarre…de anderen hadden zo’n beetje hetzelfde idee hahaha
Ik dacht zelf dus aan een speelgoedautootje (zo’n simpeler ding, speciaal voor kleine ukkies) en inderdaad ook aan Duplo.

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.


#7
quote:

Hihi, bekend “probleem”

Enne…ik had inmiddels nagedacht hoor, maarre…de anderen hadden zo’n beetje hetzelfde idee hahaha


Nou, dan kan het niet missen, dan moet het wel een succes worden!

Dank je voor het meedenken hoor !

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan


#8

hai esther
ik dacht aan een draaitol of een tv met muziek of leuke boekjes een auto en ook duplo of hun eigen eerste bestekje nou ik hoop dat je hier wat aan heb

groetjes marielle mama van tanja


#9

Jaaaaaaaaaa een ouderwetse draaitol, die hebben wij hier niet. Geen idee of die er nog zijn. Zal eens gaan kijken want die moet je toch wel gehad hebben eigenlijk.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005


#10

Misschien raar gedacht, maar ik vraag meestal aan de mama of ze nog iets nodig/of willen hebben. Zodat je altijd met het goede pakje binnenkomt.

Liefs Kristel


#11
quote:
Misschien raar gedacht, maar ik vraag meestal aan de mama of ze nog iets nodig/of willen hebben. Zodat je altijd met het goede pakje binnenkomt.

Liefs Kristel


Ja, dat doe ik ook als eerste, maar je staat ervan te kijken hoeveel mensen niks weten voor hun kind omdat ze “alles al hebben”…(beetje raar vind ik dat altijd, ik had met de eerste verjaardag echt nog niet alles voor Stephan hoor, maar goed, wie weet ben ik een uitzondering?)

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.


#12

Vind ik ook Bianca. Ik denk trouwens dat
ouders er vaak niet over nadenken. En dat
terwijl speelgoedkeuze toch ook echt bij de opvoeding hoort. Ik weet uit ervaring dat
bijv. Duplo goed bedoeld is, maar we hebben al 3 emmers vol. Dit jaar heb ik zelf aan de familie gevraagd om mee te betalen aan het speelhuisje en aan de glijbaan van Sanne.
Dat is heel goed bevallen.

Liefs Kristel


#13

Ja inderdaad.
Ik weet nog wel wat ik met Stephan gedaan heb vlak voordat hij 1 jaar werd
Ben naar een speelgoedwinkel gegaan en heb hem gewoon dingen laten aanwijzen, dingen in zijn handje gegeven, gekeken of hij het leuk vond of niet etc.
Op die leeftijd snappen ze het toch nog niet als ze het weer voor hun verjaardag krijgen

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.


#14

hmm, ja, misschien is dat ook wel slim om te doen, haar gewoon even vragen…dan is de kans misschien ook minder groot dat ze van iedereen dezelfde cadeautjes krijgt!

quote:
Op die leeftijd snappen ze het toch nog niet als ze het weer voor hun verjaardag krijgen

Nee, dat is ook zo!

Enneh…die draaitol vind ik trouwens ook een goed idee, ga ik vragen als Jonathan 1 wordt…! hihi

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan