Kopen jullie wel eens


#1

…2e hands kleding via internet???


#2

Ik heb dat wel gedaan, vooral toen Stephan kleiner was.
Eigenlijk heb ik het de laatste 2 jaar niet meer gedaan geloof ik…
Ow ja, wel hier in een nette tweedehands kleding winkel voor Vivien eens wat leuke dingen ingeslagen.

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.


#3

heb het 1x gedaan,een tussen jasje
als nieuw stond erbij je vertrouwd erop dan he

hij zag er keurig uit de binnen kant was helemaal gebobbeld en de maat was niet wat ze opgaf

dus daarna nooit meer gedaan,ik verkoop nu wel dat bevalt me beter hihihihihi


#4

Je moet het net treffen.
Ik heb het die paar keer dat ik het gedaan heb dus wel goed getroffen

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.


#5

Ikke ook wel. Gaat tot nu toe goed, maar heb het nog niet zo vaak gedaan. Toevallig was ik nu op zoek voor mezelf aangezien ik me eigen maat nog niet aan kan. ( vind het toch zonde anders voor dat eventjes om allemaal nieuw te kopen )

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005


#6

Ik best wel veel. En ik moet zeggen dat ik
via ebay beter kan inkopen als via een andere
veilingsite. Vooral omdat ik voor de bieding eerst even kijk bij de verkoper. Daar kan
je namelijk de feedback lezen van andere kopers. Maar van de ondertussen 77 aankopen,
zat 1 misser. Dat is echt wel te doen dus.

Liefs Kristel


#7

ja ik had het juist bij ebay,en ook haar feedback gelezen…gewoon de 1e 2 blz meer niet…na het jasje had ik bij haar nog wat besteld wat nooit aan gekomen is dag 20 euro baalde wel maar goed heb er van geleerd nu

nu haal ik het op en bekijk het eerst,maar dat zijn meer groter artikelen en geen kleding


#8

ik koop ook wel eens 2ehands kleding via internet, maar toevallig woont de eigenaar in dezelfde plaats als ik, dus ik haal het op. Als het niet is zoals ik verwacht had hoef ik het niet te kopen. Ik kijk ook altijd wel naar de beschrijving, en tot nu toe klopt het altijd.

Ik koop natuurlijk ook wel eens iets nieuws, maar om alles nieuw te kopen vind ik best duur…

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan


#9

Ik koop liever niet via internet. Maar 2x per jaar hebben ze een paar dorpen verder via peuterspeelzaal een 2e hands kinderkledingbeurs en dan kun je voor een paar eurocent heel leuke kinderkleren kopen. En verder koop ik ook regelmatig nieuwe kleren maar wel in de uitverkoop.
Bij de zeeman en de wibra kun je ook goedkope en vaak leuke kleren kopen. ( lukt niet altijd maar toch).
Met schoenen doe ik dat dus absoluut niet. Die moeten goed zijn en wel in de uitverkoop. VOrige week heb ik nog voor de helft van de prijs winterschoenen gekocht. Enne dat zijn leuke schoenen. 1 mt groter dan hij nu heeft.

Groetjes,

Diana moeder van Daan



#10

Alleen voor de kinderen.

Een paar keer mazzel gehad, maar ook een paar miskopen omdat de maat niet helemaal meer klopte (droogtrommel?) of de kleur toch tegenstond.

Ik heb me voorgenomen om geen 2e hands kinderkleding meer te kopen via internet.


#11

Schoenen koop ik ook zeker niet tweedehands en zeker voor de hele kleine kids kun je bij de wibra en zeeman ook vanalles vinden.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005


#12

Nee, schoenen doe ik dus ook nooit.

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.


#13

nee schoenen doen wij ook niet 2e hands kopen

hans was 2 weken geleden aan het ruimen in de schuur vond een tas,hier zegt tie heb je wat te doen hiihh…dus ik neus erin vind nog 10 euro aan losgeld en toen ineens de baby sandaaltjes van kaitlyn,haar eerste zomer schoentjes voor de show in de wandel wagen,smelte helemaal weg ihihih

maar die waren toen bij v&d,maar haalde ok bij zeeman en wibra zulke dingen weg hoor


#14
quote:
en toen ineens de baby sandaaltjes van kaitlyn,haar eerste zomer schoentjes voor de show in de wandel wagen,smelte helemaal weg ihihih

aaaaahhhhh!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan