Vieze wc op school


#1

me kids klaagde vandaag toen ze uit school kwamen…

de wc waren zo vies dat ze niet naar wc durfde,met gevolg 2 kids die ruzie hadden wie het eerst thuis mochten…
dylan vertelde dat bij hun zo erg was dat de plas op de grond en op de muren zat,geen wc papier,brillen vies,poep op de witte rand van de wc pot…

ik weet dat ouders wel eens geklaagd hebben,en dat ze de wind van voren kregen dat ze niet mochten zeggen dat de wc’s vies waren want ja er word toch wel 1x per week gedaan

morgen ga ik met de juf praten vind dit niet normaal,die wc’s horen elke dag gedaan te worden doen we thuis ook toch

hoe is dit bij jullie scholen als ik vragen mag,ik vind dit wel extreem namelijk

bij de andere kleuter groepen ruik je in de hal al de urine lucht


#2

1 keer per week is dus echt veeeeeeeeellllllll te weinig op een school waar dus notabene kinderen gebruik maken van de wc. Bah !! Ben benieuwd wat de juf zal zeggen.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003


#3

HE DAT BEGRIJP IK NIET, IK HEB ZELF OOK EEN SCHOOL SCHOON GEMAAKT, MAAR DE WC WERDEN ELKE DAG SCHOON GEMAAKT ,je moet niet vragen na een schooldag hoe het er uit zag .maar ik dee het elke dag

groetjes marielle mama van tanja


#4

van de juf begreep ik dat elke dag mensen komen om de wc schoon te maken,nou ik kwam en er lag nog stront,dus weet ik niet hoe hun schoon maken maar niet hoe het moet…

ze zal het door geven aan de derectie want ze hadden nu meer klachten gehad,en ze vond nu zlef ook dat het smeerig was…


#5

Gelukkig dat ze het gaat doorgeven en het dus wel serieus neemt. Hopelijk wordt er dan snel iets mee gedaan, want dit kan echt niet.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003


#6

Gatver, goor zeg!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?


#7

het schoonmaak bedrijf is op de hoogte gesteld,en komen inspectie doen als degene klaar is en ja wat hij dan doet weet ik niet…

maar bij mij vliegen ze eruit hahhaha
zalthuis ook wel zo zijn dan of niet


#8

gatver zeg, die schoonmaakbedrijven…niet dat ze allemaal slecht zijn ofzo, maar een vriend van mij heeft er eens gewerkt en hem werd uitgelegd hoe iets schoon “lijkt” in plaats van is!

Gelukkig doen ze inderdaad wat aan jullie klachten…te gek voor woorden dat het zo vies is!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan


#9
quote:
maar een vriend van mij heeft er eens gewerkt en hem werd uitgelegd hoe iets schoon "lijkt" in plaats van is!

Lekker dan! Kan je zien hoe sommige schoonmaakbedrijven werken…:s

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?


#10

ja idd,er zijn denk ik meer zo dan we zelf denken…

maar goed er was nog niks nieuws zodra ze wat oort laat ze het weten…


#11

misschien ideetje of een foto te maken van een smerig toilet en die meenemen naar gesprek met directie/directeur van de school.
laat die foto dan zien… en het woord “Pers/media” vallen

“desnoods” leren ze de kinderen hoe ze naar het toilet moeten gaan
en hoe ze er mee om moeten gaan

als je alles denkt te weten,
leef je wel erg geïsoleerd…


#12

KIJK !!! Dat vind ik dus helemaal nog niet zo`n stom plan, mocht het probleem zo niet opgelost worden dan.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Gewijzigd door - Evianne`s mama op 03 Jun 2005 17:41:54


#13
quote:
KIJK !!! Dat vind ik dus helemaal nog niet zo`n stom plan,

Het eerste, of het tweede ?

als je alles denkt te weten,
leef je wel erg geïsoleerd…


#14

De problemen van stinkende wc’s op lagere scholen hoor je overal, maar het is gewoon schoon te maken en schoon te houden.

Het schoonmaakbedrijf wat er op de school schoonmaakt moet gewoon de juiste produkten gebruiken, de lagere scholen die wij schoonhouden hebben echt geen geurende toiletten.

Wij willen best 1 toiletgroep 1 keer schoonmaken maar dan moet het echt ondragelijk zijn, gemiddeld zijn 2 uurtjes bezig maar de geur is verdwenen en komt niet terug als het echt schoongehouden wordt. We vragen dan alleen reiskosten om het te voor 1 keer te laten zien.

Wij zijn er achter gekomen na dat mijn dochtertje ook naar school moest en daar waren ook stinkkende wc’s, maar dat is nou ook voorbij.

Ik bied graag onze diensten aan voor een eigenlijk simpel probleem.

Vriendelijke groet, Hendry Jansen

info@deschoonmakers.nl


#15

Hey bah!!..is dat nog steeds zo, ik kan me nog herinderen dat het vroeger ook al zo was, dan hielt ik het net zo lang op totdat ik einelijk thuis was.

je zou denken dat de tijd verandert was, maar ja sommige dingen…

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.


#16

ja is nog steeds zo,waren op gesprek voor raport heb eens gekeken hoe ze dat deden,waren prezies toen de cleaners er waren

nou echt met de franse slag pffffff snel doek erdoor beetje gloor en speolen maar

Bianca,Dylan & Kaitlyn


#17

Hey Hendry, wat zijn die juiste producten dan precies ?


#18
quote:
Hey Hendry, wat zijn die juiste producten dan precies ?

Dat vertelt die Hendry waarschijnlijk pas als je zijn diensten aanneemt
Hij zit hier tenslotte reclame te maken…

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)


#19

hihihihi, mag het wel proberen toch ?


#20

Hahaha, tuuuuurlijk!
Nee heb je, Ja kan je krijgen

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)