Kijken jullie ook . . . . .?


#1

Vind het wel grappig om te weten of er hier nog meer soap fans zijn en dan bedoel ik niet was soap, haha, maar die langdradige heerlijke tv series, waar je niet bij na hoeft te denken en toch al weet wat er de volgende keer gaat gebeuren.

Ik ben er zo een,. Ik kijk graag As the World Turns, Bold&Beautiful and Days of our lives.

Hoe zielig is dat nou zeg? Nou ik vind het heerlijk. Wie nog meer?



#2

Ik heb GTST alleen gevolgd toen het net begonnen was, dus ongeveer van 1990 tot 1993. Toen ging ik naar het buitenland en kwam pas in 2000 permanent terug hier. Heb het nooit meer opgepikt. En vind zelf de buitenlandse soaps beter. Net ving ik een stukje op van ONM. Man, wat praten ze raar. Het is een NEderlandse soap, maar de Engelse uitdrukkingen vliegen om je oren. Dan hebben ze het over Handlen, van het word to handle, dat klinkt toch voor geen meter. Weet niet of dat in GTST ook zo is?

Ik kijk As the World op de middag tijd zelf, maar B & B and Days of our lives, neem ik op en kijk ik dan de volgende middag, als Talitha naar school is. Meestal doe ik wel wat terwijl ik aan het kijken ben. Zoals aardappels schillen of zo, of was opvouwen en anders borduren.



#3

Ben al zo`n 15 jaar verslaafd aan as the world turns. De rest kan me niet boeien, maar deze is heilig.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003


#4

ik kijk alleen gtst,maar als ik weg moet pik ik het de andere dag weer op.

maar vroeger keek ik ook de bold,onm en toen had je nog goudkust maar ben er mee gestopt,heel me dag was ingepland met soppies


#5

Tja, As The World Turns daar ben ik fan van alleen kan kijk ik niet zo vaak.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).


#6

ik kijk geen soaps, word al enigzinds nerveus als blijkt dat ik een aflevering van een detective kijk, en aan het eind in beeld komt: word vervolgd!

en dan ikke: gloeiende gloeiende, nou moet ik er volgende week nog erg in hebben om dat te kijken ook!

dus nee: geen soap fan hier.

Mo


#7

Grappig dat er toch wat mensen zijn die soaps kijken. Maar ook mensen niet. Meeste soaps zijn zo, hoe zeg je dat in het Nederlands, wij zeggen predictable, dat je al gelijk weet wat de volgende keer gebeurd, maar toch kan ik het niet laten om niet te kijken, erg he? lol

Ik heb ook een hekel aan gewone series die wordt vervolgd hebben. Wij kijken ook een paar series op de BBC, ziekenhuis series, maar die hebben meestal een begin en een eind, maar er wordt wel doorgeborduurd op bepaalde gedeeltes. And heel soms is er een 2de deel bij 1 ervan, maar die laten ze dan vaak de volgende avond zien, dus dat is niet zo erg.



#8

O ja wat ik ook nog wel eens wil kijken is Neighbours op de BBC. Maar dat zie ik dan een hele tijd niet en dan weer een paar keer achter elkaar.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).


#9

Dank je Armanda, dat was inderdaad het woord wat ik zocht. En dan ben ik nog wel zo Nederlands ook en ik raak nog steeds woorden kwijt. DAHHHH

Ik heb ook Neighbours jaren gevolgd. Tot kort nog, maar ben het de afgelopen maanden vergeten.



#10

Ben niet zo´n soap fan. Ik kijk wel naar een nieuwe serie Joan of Arcadia, CCI enne Law and order (Heb je er 2 soorten van). Dat is het. Vind aan GTST, The Bold of de rest van de soaps niks aan. Mijn schoonmoeder kijkt wel graag naar soaps. Ikke niet. Heb er eerlijk gezegd ook geen tijd voor en de bovenstaande series komen ook pas later op de avond en dan heb ik er wel tijd voor.

Ik vind het idd grappig dat er toch veel mensen naar de soaps kijken.

Veel kijkplezier allemaal.

Groetjes,

Diana moeder van Daan



#11

Ja CSI verslaafd ben ik heel erg!!!
Jammer dat er nu alleen herhalingen zijn maar zondag begint CSI new york!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).


#12

Armanda, ik heb het een keer gehad toen ik nog in Engeland woonde. Mijn oudste was nog heel klein. Wij zouden naar NL komen op vakantie en mijn ouders wilden iets handigs voor Talitha kopen en vroegen wat ik nodig had. En ik wilde graag zo’n houten kubus kinderstoel. Op dat moment kon ik dus niet op het woord kinderstoel komen en ik probeerde uit te leggen wat ik bedoelde. In het Engels is het een highchair, dus ik zei op een gegeven moment, zo’n hoge stoel waar je kinderen hun eten in geeft en toen eindelijk klikte het en zei mijn moeder kinderstoel en ja toen wist ik het natuurlijk weer. HAHA

In principe begin ik nu niet meer aan het bekijken van nieuwe series, omdat ik dus al zoveel dingen kijk. Of ik moet aan het zappen zijn en iets tegen komen dat interessant lijkt.

Wat ik een leuke serie vind, is Extreme MakeOver House Edition op Zondagavond. Zo gaaf zoals ze mensen uitzoeken die een nieuw huis nodig hebben en ze er alles aan doen om het topgaaf te maken. Ze gaan soms wel een beetje overboord, maar ik vind het toch wel erg leuk.



#13

As the world turns volg ik ook al weer zo’n jaartje of 15. Vroeger keek ik iedere dag, maar tegenwoordig blijf ik bij met ongeveer 2x per week kijken. Het is de enige soap die me kan boeien omdat er altijd wel vaart in zit en er best veel verhaallijnen inzitten.

Miriam, moeder van Max


#14

In principe kijk ik ATWT elke dag, maar als ik een keer mis, zit ik daar niet mee, want je mist niet al te veel.



#15

Ha, ha meerdere ATWT verslaafden! Hier ook, al zeker 15 jaar. Goed he, dat Jack de vader is…

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)


#16

Ik had het niet verwacht maar wel gehoopt.

Ik kan niet zeggen dat ik precies 15 jaar fan ben, want ik heb een aantal jaar in het buitenland gewoont. Ik heb het van Oct 1993 tot en met begin 2001. Dus best lang. Maar ik was er al gauw weer in.



#17

As the World Turns heel soms maar onm altijd

Tries

Liefs Tries


#18

Whahaha ja toppie oor Jack hoor, alhoewel het wel een beetje zielig is voor Mike. Hihihi. Hahaha als ik het nu eens mis, kan ik hier om een update vragen. Wel handig hoor !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003


#19

Ja, ik vond het oook zielig voor Mike. Maar Jack had wel eens een keer zo’n oppepper nodig.

Het is inderdaad handig om hier update te vragen. Wat ik doe als ik op vakantie ga, kan toch niet alles opnemen, lol. Dan ga ik naar de Amerikaanse website en vind waar wij zijn en lees daar wat er gebeurd is in de weken dat ik weg ben geweest.



#20

Hoi,
Wat een grappig onderwerp. Ik kijk nu haast geen soaps meer, door tijdsgebrek (krijg je hè met tweekindjes in anderhalf jaar tijd ), maar als ik kijk dan toch echt ATWT! Vroeger volgde ik het echt elke dag maar nu haast nooit meer. Maar als ik soms nog eens een stukje zie, vind ik het nog steeds leuk. Ik keek het ook al bijna vanaf dat ze het in Nederland uitzenden. Denk dat ik ooit de draad wel weer oppak, want als ik zo af en toe zie, vind ik het heerlijk ontspannend. (dus als over de kinderen over 3 en half jaar naar school gaan… maar dat duurt wel erg lang).
Dus als jullie hier nu altijd een update neerschrijven, kan ik zolang op die manier volgen hahaha.

GTST heb ik ook jaren gekeken maar de laatste 3 jaar nooit meer. Vond het opeens niet meer leuk.

Groetjes!