Fotoalbum eindelijk af is


#1

Hoera… eindelijk na 3 jaar is het babyalbum af , ja ja hoor ik iedereen denken en daar doe je 3 jaar over…Nou ik ben bijzonder trots hierop want ik ben behekst met het virus wat scrappen heet. Voor degene die het niet weten dat is een fotoalbum maken en zelf hier iets bij schrijven of dingetjes bij plakken afijn alles wat je zelf leuk vind.

En zoals elke moeder weet je bent blij met elke minuut dat je rust hebt… haha.

Dus nu is het af… Hoera…

Groeten Jessica


#2

In dat geval: hoera, gefeliciteerd!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#3

dank je wel… op naar het volgende…

Groeten Jessica


#4

ha ha ha ik ben geinfecteerd met het virus kaarten maken dus ik snap je wel een beetje… Mooi dat het af is enne je bent zeker heel trots

Groetjes,

Michèle


#5

heb ik ook nog aan gedacht kaarten maken… maar na de 10de kerstkaart had ik het wel gezien… maar af en toe voor iemand iets speciaals maken vind ik ook nog wel heel erg leuk…wel maak ik de uitnodigingen voor Diego’s verjaardag nog wel zelf… blijft wel leuk…

Groeten Jessica


#6

@ Diego wat voor kaarten maakte jij?? Ik doe vooral 3D enne ben nog niet zo lang bezig dus ik vind het nog allemaal leuk

Groetjes,

Michèle


#7

@michele twee jaar heb ik foto’s met tekst gemaakt via printmaster je kunt het ook via word of excell doen en dan wat tekst erbij. Dit jaar heb ik de sprookjesboom van het internet afgehaald en dan met tekst erbij. Moet zeggen erg leuk geworden. 3D kaarten begin ik nog niet eens aan want dat knippen… niets voor mij… vanaf de kleuterschool kan ik al niet recht knippen en dat is nooit meer goed gekomen. Vind het wel leuk als iemand het maakt hoor!

Groeten Jessica


#8

@ Diego ha ha ha dat knippen vind ik juist leuk, maar ik ben ook heel eerlijk als ik zeg dat ik ook fan ben van de knipvellen die je hoeft niet te knippen

Groetjes,

Michèle


#9

@michele… ook van knipvellen krijg ik nachtmerries… en toch maak ik ook nog de traktaties zelf… vind met zelf dan wel een wonderwoman

Groeten Jessica


#10

ha ha ha zo ieder zijn ding toch diego

Groetjes,

Michèle


#11

Hihihi ik ben er ook nog ooit wel eens mee begonnen…
We hebben een tijdje met de familie (oma, tantes, nichtjes) standaard 1x per maand afgesproken om met zn allen samen te gaan knutselen, meestal scrappen want dat deden we eigenlijk allemaal. En dan zo af en toe wat anders, bloemschikken, zeepkettingen kleien etc.
Super leuk!

Maar eh… er kwamen steeds meer kinderen (N. is de oudste, en inmiddels is het 11de achterkleinkind van mijn oma op komst) en steeds minder tijd
Dus nu is het alweer ruim een jaar geleden dat we dat gedaan hebben
En dus ook zo lang geleden dat ik voor het laatst iets aan mijn boeken heb gedaan…

Hmmmm van de winter toch maar weer eens opnieuw proberen in te voeren!


#12

@bakmama; gelukkig ben ik dus niet de enige die er zijn lang over kan doen. En inderdaad foto’s uitzoeken…pfff… Ik heb in het fotoboek ook alleen de hoogtepunten gedaan want anders komt het nooit af.

@suzsje; wij hebben ook een clubje opgericht… mijn zus, mijn nichtje en ik. Dus wel kleinschalig maar wel heel gezellig. Samen doen we ook mee met workshops etc… Ik heb wel gemerkt dat het leuk is om zo bezig te zijn en even iets anders dan…Ook al ben je bezig met een fotoboek van je kleine man

Dus gewoon weer oppakken blijft gezellig en ook al doe je totaal niets je bent wel effe lekker er uit…

Groeten Jessica


#13

Ik heb me gisteren uitgeleefd bij pipoos en kan in mijn vakantie de kaarten maken voor mijn jarige collega’s die precies daarna jarig zijn…

Groetjes,

Michèle


#14

@michele fijn dat je je hobby weer oppakt. Wat een topic al kan doen… Geniet ervan en succes ermee!

Groeten Jessica


#15

@ Diego heb vanavond 5 kaarten gemaakt, komt misschien nog een 6e bij als mijn collega in mijn vakantie tante wordt. En morgen ga ik nog een hello kitty schilderijtje maken voor Morgan der nieuwe kamer

Groetjes,

Michèle


#16

GAAF…

Ik ben weg van digitaal…en maak dan van 0-1 jaar een mooie ikkeboek…


#17

hallo

@michele wat knap zeg zoveel kaarten ineens. Je hebt echt de smaak weer te pakken leuk…ben al weer aan het denken over volgende projecten. Maar dan meer wat algemener en niet zo gericht op Diego…

@mini-boy digitale fotoboeken heb ik zelf nooit gemaakt. Maar ik heb van veel mensen voorbeelden gezien en dat was ook wel mooi… beter als die ouderwetse fotoboeken (die onze ouders in de kast hebben staan) waar of de lijm van afdruipt of de foto’s er los uitvallen. Alhoewel dat heeft ook wel zijn charme vind ik!

Groeten Jessica


#18
quote:
GAAF...

Ik ben weg van digitaal…en maak dan van 0-1 jaar een mooie ikkeboek…


Doe ik van elk jaar van verjaardag tot verjaardag zeg maar

Groetjes,

Michèle