Billendoekjes of vochtig toiletpapier


#1

Wat gebruiken jullie voor het afvegen van de billen van jullie zindelijke peuter?
Voor Rens gebruik ik nog billendoekjes maar aangezien die niet in het toilet mogen vind ik dat niet erg handig aangezien ik dan nog steeds met die vieze doekjes naar de luieremmer boven moet. Zijn er ook billendoeken die wel in het toilet mogen of kun je voor een peuter ook al vochtig toiletpapier gebruiken.
Met gewoon wc papier krijg ik zijn billen niet goed schoon.

Groetjes Ramona



#2

Natuurlijk kun je gewoon vochtig wc-papier gebruiken.
Dat is eigenlijk niet zoveel anders als de billendoekjes,
behalve dat ze wat kleiner zijn,
en wellicht iets minder sterk.

Over het algemeen lukt het hier trouwens wel met gewoon wc-papier,
maar er liggen wel billendoekjes klaar voor het geval dat het
toch niet lukt met gewoon.

M.


#3

Ik gebruik hier sinds kort ook beide. Eerst maak ik het schoon met wc papier en als laatste gebruik ik vochtig toiletpapier.
Bevalt met goed ook omdat je het mag doorspoelen.



#4

Ik gebruik hier sinds kort ook beide. Eerst maak ik het schoon met wc papier en als laatste gebruik ik vochtig toiletpapier.
Bevalt met goed ook omdat je het mag doorspoelen.



#5

Wij gebruiken het vochtige toiletpapier voor kinderen van het Kruidvat. Die zijn net iets minder stug dan vochtig toiletpapier voor ‘volwassenen’. Hier werkt dat perfect! En je spoelt het gewoon door de wc

DA, Emté e.d. hebben het ook in hun assortiment. Ze liggen bij de babyspullen.


#6

Voor de kleine boodschap gebruik ik gewoon wc-papier. En als ze de grote heeft gedaan, gebruk ik ook gewoon wc-papier, en als alles zogoed als schoon is, gebruik ik een billendoekje om het echt goed schoon te krijgen. Vroeg of laat moet ze er toch ook aan geloven dat het alleen wc-papier is… op school straks liggen er ook geen billendoekjes of vochtig toilet papier…

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers


#7

Wij hebben het hier helemaal niet, alleen wel billendoekjes maar dat vind ik bij een 3 jarige die al meer dan een jaar zindelijk is onzin! Wij verschonen elke 12 uur d’r ondergoed, dan gaat er ook een washandje overheen, en daarmee is het voor ons klaar!



#8

Wij hebben jip en janneke doekjes die ook door het toilet mogen. Vind het nog wel even zo fris om het met vochtig na te vegen.


#9

Heb net maar vochtig toiletpapier gehaald. Met wc papier krijg ik het niet goed genoeg schoon. Komt vooral ook omdat Rens het geduld niet heeft om even goed te blijven staan, dan werkt zo’n vochtig doekje toch even sneller.

Groetjes Ramona



#10

Wij gebruiken ook vochtig toiletpapier.

Groetjes,
Sandra