Nostalgie...tekenfilmseries


#1

Ik was eens aan het rondkijken op youtube naar ‘oude’ animatie/tekenfilms, want ik vind het wel leuk om voor Jaspers verjaardag wat dvd’s te vragen.
Vervolgens kom ik op superleuke tekenfilmseries die ik zelf als kind altijd keek…
O, die… o en die dan… o, wauw ja die ook! Kortom een heleboel leuks, van series die ik zelf al lang weer vergeten was! Zoals ‘Nathalie’ en ‘Jody en het hertenjong’ en ‘Honeybee Hutch’. Wat fantastisch zeg om dat weer eens terug te zien!

Dus nu vraag ik me natuurlijk af waar jullie altijd naar keken…

Groetjes Carolien

Lilypie Premature Baby tickers


#2

ik keek vaak naar de troetelbeertjes, de freggles, boes en vrouwtje theelepel Heerlijk he, pure nostalgie!

groetjes
Ineke

Lilypie Second Birthday tickers


#3

En de snorkels, Candy Candy, het liegebeest, Niels Holgerson, Nathalie idd (moest ik altijd bij huilen ?!) en de rest die jullie al noemden…


#4

Leuk hè?! Nils Holgersson, Vrouwtje Theelepel, de Snorkels, de Freggels, de Smurfen…ik keek er allemaal naar. En misschien nog wel naar meer, maar dit waren de leuksten. Later vond ik de familie Knots ook helemaal geweldig, maar daar moet Erik nog even iets groter voor groeien.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#5

candy candy, niels holgerson, maar ook tita tovenaar en kunt u ons de weg naar hamelen vertellen. Smurfen, freggles, snorkels en muppet show. Volgens mij zitten we allemaal op dezelfde lijn, allemaal zelfde generatie.

Groetjes,

Michèle


#6

gaaf en leuk topic

ehm

de smurfen,
snorkels
barbapapa
niels holgerson
dommel
boes boes
de dinobaby’s
nathalie
robinson cruisoe ofzoiets
tom sawyer
honey bee hutch
de troetelbeertjes
alfred j kwak
enneuhh TEDDY RUGSPIN ja da was m

ehm verder kom ik niet op wat anders even…

Gewijzigd door - MamavanRico op 21 Mar 2011 09:58:01


#7

Haha leuk is dat he Mijn vriend en ik hadden het er laatst ook een keer over. Zo jammer dat kindernet niet meer bestaat!! En waarom eigenlijk niet? Dat waren fantastische programma’s!!
Barbapapa, Boes Boes, Alfred J kwak, Nils Holgersson, Robinson Crusoe, Smurfen, Binkie Bill, Bassie en Adriaan, David de kabouter, Ovide en zijn vriendjes, Dommel, Pinokio, Sindbad de zeeman, Wickie de viking, Budgie de kleine helicopter, Teddy ruxpin, Doctor Snuggles, Maple Town, Albert de 5e musketier, Dinobabies, Knock outs, The neverending story, Zoocup, Ernst, Bobbie en de rest.
Dat was het wel
Maar beste mensen, kindernet komt terug!!!
Vanaf April 2011 zijn er allemaal kindernet programma’s weer te zien op nickelodeon
Ik kan niet wachten!! Haha

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie


#8

haha pas op jongens…Hanna gaat los
idd ja ovide was ook gaaf en david de kabouter. maar zowel 1 als 2 vonden wij gaaf.
de oude versie vond ik wel iets leuker maar de nieuwe was ook zeker de moeite waard. hihi
Leer te kijken
Naar wat achter bomen leeft
En naar wat jou `s nachts je dromen geeft
Ook overdag zijn wij er
K’heb het vaak gezegd
Voor wie dat gelooft
Bestaan wij echt
Feeën, trollen, toverdingen
Vogels praten, vissen zingen
Geloof mij nou
Misschien kan jij ons dan ook zien
Voor David is geen huis te klein
want 't allerkleinste staat in kabouterland hahahhaa


#9

vergeet nu iemand seabert te noemen???


#10

En natuurlijk Maya de Bij!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#11

en calimero dan?? Hihi


#12

En JEM!!!


#13

Leuk topic! Ik vond Maple town helemaal geweldig. Enne Kindernet komt terug. Zie hieronder…

Groetjes Natasja

Lilypie First Birthday tickers


#14

Oh… Goudvisje20 had dat ook al genoemd

Groetjes Natasja

Lilypie First Birthday tickers


#15

hihih wel erg maar wij keken eigenlijk alleen naat Tik Tak en Sesamstraat! Verder niets. J kijkt er nu ook na! Sesamstraat op BVN en Tik Tak op DVD!


#16

Heerlijk al die programma’s van toen!
Ik heb een paar weken terug de serie van Maja de bij op dvd gekocht.
Kijk, mijn dochter vind het best leuk, maar deze moeder vind het nog veeel leuker! Haha!


#17

Sylvie kijkt wel eens tik tak of nijntje op dvd maar meestal zit ze voor baby tv en dat vind ze prachtig Dat is echt tv voor haar leeftijd

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie


#18

Wij keken altijd Samson & Gert dat is er nog steeds en Bassie & Adriaan.
Verder inderdaad een hoop van de bekende series die jullie al noemden, leuk!!!

Helaas kijkt zoonlief liever naar lingo, dat vind ie helemaal geweldig
En te land, ter zee en in de lucht vind ie ook altijd leuk!


#19

Bassie & Adriaan vindt Erik ook leuk (en papa en mama ook)…

Maar Erik vindt Lingo dus ook leuk. Shocking! Wat is dat toch?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#20

Hahahahhh zoonlief had voor sinterklaas een dvd box met verschillende series van Bassie en Adriaan gekregen diezelfde week hebben papa en mama ze samen allemaal bekeken terwijl de kids op bed lagen