Speelgoedkist 'versieren'


#1

Hai,

Mijn schoonvader gaat voor Julian een stoere speelgoedkist maken.
Wanneer deze in de grondverf heeft gestaan en vervolgens afgelakt is, wil ik hem wat meer aankleden door er een soort stempel-sticker op te doen.

Kijk maar eens op http://www.hetkleinepaleis.nl/

En dan links Speelgoedkisten aanklikken en dan iets naar onderen, de tweede rij van 3 foto’s, en dan de middelste ‘Stoere stempel’ SUUS

Het zal er wel op geschilderd zijn of zo, maar de vraag is: hoe doe je zoiets???
Heeft iemand creatieve suggesties?

Groetjes!

Lilypie Second Birthday tickers


#2

Ik weet dat je ergens op internet een webshop hebt waar je van die grote stickers kunt bestellen met je eigen tekst. Maar ik heb geen idee meer waar…ik kwam de site tegen toen ik op zoek was naar een leuke muurdecoratie voor onze zoon. Maar aangezien ik daar niet wil bestellen, ben ik hem weer vergeten… Maar als je zoekt op muurstickers kom je denk ik al een heel eind


#3

zijn dat stickers? lijkt wel verf.
dan heb je gewoon sjablonen he die spuit je in met een spuitbus


#4

Op de site van de hema kan je naamstickers bestellen. Of bedoel je dat niet?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#5

Ik bestel al mijn muurstickers/speelgoedkisten online en moet ze dan zelf opplakken… google en je vind er mega veel! Laat ze een voorbeeld maken daar of mail zelf wat je wil en kom zo met elkaar overeen…



#6

Bedankt,

maar een sticker is het juist niet denk ik.
@mamavanrico, enig idee waar ik zo’n sjabloon kan halen? Want dat is inderdaad wat ik bedoel.

Lilypie Second Birthday tickers


#7

Nou, daar heb ik ook over nagedacht, bij een tweede kindje vraag ik gewoon om nóg een kist haha.
Ik wil deze graag lekker stoer hebben, zodat ie later op zijn kamer kan. Hoeft dus niet in de huiskamer te blijven staan.
Enne… bakmama, voel je je geroepen om me ff te helpen? haha

Lilypie Second Birthday tickers