Kinderkleding party


#1

Is iemand van jullie wel eens naar een kinderkledingparty geweest?
Ik heb een uitnodiging voor volgende week staan, en ben benieuwd wat ik kan verwachten. Of ze een beetje leuke kleding hebben, hoe over het algemeen de prijzen zijn (we hebben een actie 2 halen 1 betalen, maar het is maar de vraag wat 1 stuks kleding kost… ), hoe de kwaliteit van de kleding is?

Wat zijn jullie ervaringen?

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers


#2

Ik heb wel eens party’s gehad, maar voor mij vielen ze altijd tegen. De kwaliteit viel erg tegen (ligt eraan van welk merk je een party hebt natuurlijk) en de prijs ook! Ze presenteerde het wel leuk en liet verschillende combinaties zien, waarna je zelf tussen de kleding kon gaan snuffelen…


#3

hmmm, niet zo enthousiast dus. Ik was er al een beetje bang voor…
Ik ben wel eens bij een make-up party geweest en meestal was ik daar dan ook niet zo tevreden over terwijl ik me ergens toch ook wel wat verplicht voelde om iets te kopen…
Heb me in elk geval voorgenomen om me niets te laten opdringen, als ik het niet leuk of te duur vind dan doe ik het niet! (en als ik dat voor volgende week nog eens 20 keer voor mezelf herhaal dan ga ik me er ook vast aan houden…hihi)

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers


#4

Ik ben 1 keer bij een kinder kleding party geweest, maar ik vond het erg tegenvallen. Wel erg leuke kleding, maar heel erg duur. Heb toen 1 truitje gekocht en die was in de aanbieding voor 11 eur. Kwaliteit hiervan was prima, maar ja ze zijn er toch weer snel uitgegroeid.

Groetjes,
Sandra


#5

Leg eraan welk merk het is…Ik heb 2x non merk en merken door elkaar gehad,en kon altijd goed slagen voor weinig…

heb ook wel eens van onbekend merk gehad,kwaliteit was wel erg goed,maar ooohhh zo prijzig dat ik maar voor beide kids 1 shirtje heb gekocht en toen was de buit 60 euro,maar moet wel zeggen de shirts bleven als nieuw,na tig keer wassen…

Groetjes Bianca, mamma van Kevin* Dylan & Kaitlyn


#6

Haal hem maar even weer naar boven…
afgelopen donderdag de kledingparty gehad, en het is me echt 100% meegevallen!
Er was een actie 2 halen 1 betalen, telde voor alle kledingstukken die ze meegenomen had. En dan had ze ook nog een outletrek meegenomen waarvan de prijzen nog iets lager waren.

Er was ook een rekje merkkleding, supergaaf maar dan nog steeds wel prijzig. Ik was erg blij dat ik geen meisje heb… want er was me toch zo’n super super schattig truitje, die had ik nooit kunnen laten hangen als ik een meid had, ondanks dat ie nog 40 euro moest kosten… was geloof ik van het merk Nimffy ofzoiets? Echt super leuk.

Maar al met al was m’n buit 6 kleidingstukken voor 48 euries, dat vond ik echt meevallen. Heb een super stoere spijkerbroek, een sweater, een polo, een longsleeve, een stoere spencer en een stoer jack beetje voor het voorjaar.
Ik was er in elk geval blij mee. Heb het allemaal nog niet gewassen, dus lastig om iets over de kwaliteit te zeggen, maar zo op het oog lijkt het me prima.

Ik vind het wel voor herhaling vatbaar!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers