Chatten


#1

het was eindelijk druk op de chat gister avond heel gezellig ik vind het te minste erg leuk jullie toch ook ??? moeten we vaker doen


#2

chatten jullie op de chat van dit forum?

groetjes maureen


#3

ja ja op de chat van ikke ben

gr marielle


#4

oh wanneer is het er het drukst? ik ging net kijken en er was helemaal niemand behalve ikkegroetjes

groetjes maureen


#5

Ehm…meestal is het niet druk, haha!
(oké, die puber-klas dan even buiten beschouwing gelaten haha!)
Dat was/is juist het probleem: we willen weleens chatten maar zitten er toevallig allemaal op een andere tijd waardoor je dus in je uppie zit
Dus ja…wanneer is het het drukst?
Ik denk als we eens een tijd afspreken met zijn allen.
Of je moet gewoon mazzel hebben…

Groetjes Bianca, mamma van Stephan


#6

nou het lijkt mij wel gezellig om te chatten met elkaar. of we moeten elkaar allemaal op msn zetten dan zien we automatisch wie er online zijn. en dan nodigen we elkaar gewoon uit. en dan kunnen we ook chatten met elkaar.

groetjes maureen


#7

Ik vind het goed hoor over de msn, maar dat kan eigenlijk de bedoeling niet zijn van deIKKEBEN Chat

Liefs Kristel


#8

nee dat begrijp ik kristel, het kwam in me op en ik schreef het op. maar dat kan ook eigenlijk niet de bedoeling zijn van de ikke ben chat. groetjes

groetjes maureen


#9

ja we dachten alle drie het zelfde maar ik vond het leuk ja bieb we moeten eigenlijk een dag en tijd prikken

gr marielle


#10

ja ik kon gisteren niet want martin zat er achter bezig met de satelietontvanger dus ja volgende keer beter

gr marielle


#11

We moeten maar even met Kim overleggen hoe en wat met de chat. Want misschien heeft ze er voor betaald en dan is dat zonde. Ik sta er wel open voor hoor om via msn te chatten, want dat gaat ook een stuk sneller.

Liefs Kristel


#12

oke we wachten af.

groetjes maureen


#13

Oké, ik ga even de “spelbreker” uithangen
Ik vind het minder leuk om via msn te chatten.
Ik gebruik liever gewoon de chat van Ikkeben.
Sorry!

Groetjes, Bianca, mamma van Stephan


#14

ja dan ben ik het ook bieb ik vind we zijn met ze alle en msn is weer heel wat anders maar ik begrijp kistel ook wel je kan eigenlijk niet zien wie hier aan wezig zijn dat is wel jammer maar verder moeten we gewoon met ze alle een dag en tijd afspreken dan komt het toch wel goed

groetjes marielle


#15

Gister avond was het erg druk! En gezelig
Wie komt er vanavond weer?
Ik zet vanaf 21 uur de chat aan maar kan wel zijn dat ik af en toe niet bij de komputer ben om Pascal te verschonen en borstvoeding te geven, dus dan niet meteen weg gaan als ik niet reageer

Groetjes,

Diana

Ik ben Diana en ben 21 jaar en mama van Wolkje* 26-09-2000 Samantha (05-08-2002 en Pascal (15-12-2003)
http://www.tienerenzwanger.nl


#16

Waar zijn jullie nou? Ben ik in de chatroom is er niemand, zelfs geen kinderklas!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02)


#17

Ik was de tijd vergeten maar ik ben er nu.

Groetjes,

Diana

Ik ben Diana en ben 21 jaar en mama van Wolkje* 26-09-2000 Samantha (05-08-2002 en Pascal (15-12-2003)
http://www.tienerenzwanger.nl


#18

ja sorry had ook visite gehad helaas volgende keer beter

gr marielle


#19

Ehm…tsja…lekker origineel, maar ik heb het dus ook het hele weekend druk gehad (naar verjaardag etc. etc.)
Nou, volgende keer beter dan maar!

Groetjes, Bianca, mamma van Stephan


#20

nou leuk hoor ben ik op de chat zit er weer een puber op waar zijn jullie nou meiden

gr marielle