Cadeau broer en zus


#1

Kom ik weer hoor, met m’n cadeauvragen!.. Mijn schoonzus is hoogzwanger en bevalt waarschijnlijk dit weekend… (Ze is gestript en als er binnen 48 uur niets gebeurd, moet ze naar het ziekenhuis…). Ik heb, al zeg ik het zelf, een fantastische luiertaart gemaakt (met jullie inbreng voor cadeautjes), maarrrr… Mijn schoonzus heeft een zoon en een dochter uit een vorige relatie. Haar zoon is 10/11 en haar dochter 6/7 (leeftijd weet ik niet helemaal zeker) en nu willen we voor hen ook wat meenemen. Maar wat in vredesnaam? Ik zou niet weten wat kinderen van die leeftijd leuk vinden. Ik heb als kraamcadeau een luiertaart gemaakt. Misschien kan ik voor de kinderen een geboortetaart/mandje maken of zo? Ik weet het niet. Hebben jullie nog ideeën?

Alvast alweer bedankt voor het meedenken!

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker


#2

Ik heb 2 dochters van 5 en 6,5 en die zijn gek op Barbiefilms, alles van Megamindy, strijkkralen, prinsessen, sieraden maken.

Van het merk Totum (bij elke speelgoedwinkel verkrijgbaar geloof ik) zijn hele leuke knutselsets te koop om bijv. zelf kralen te maken en er sieraden van te maken.

Schilderen op nummer is ook helemaal leuk voor die meiden.

En bij de Hema hebben ze hele leuke knutselsets: handtasje maken en decoreren, elfjes maken, poppetjes maken.

Allemaal prima voor meiden van die leeftijd.

Voor jongens van 10/11 jaar heb ik geen tip voor je, hoewel volgens mij Lego en Playmobil zo ongeveer altijd een schot in de roos zijn.

Groetekes, Sje