We mogen weer klussen!


#1

Nou na eindelijk een telefoontje van de gyn, weten we dat mijn chromosomen goed zijn, van mijn vriend niet maar het houd nu in dat er maar een klein verschil is tussen normaal miskraam of eventueel afwijking in de chromosomen. Dus vanaf volgende maand gaan we er weer voor en wordt het weer spannend.
Nog even en berichtje dat ik er niet zo vaak ben maar ben erg druk omdat ik nu help op een forum voor hyperventilatie waar ik ook al zelf een heel eind vanaf ben

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie Fifth Birthday tickers


#2

succes en plezier bij het klussen

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin
Photobucket


#3

Ik ben benieuwd welk forum dat is. Ik heb zelf lang op het forum gezeten van Hyperven, een methode om van hyperventilatie af te komen. Ik had het heel erg, was soms weken achter elkaar duizelig. Ik ben er met dat programma vrijwel van af, dus vroeg het me even af.

En succes mert klussen!

Groetjes Rainbow, trotse mama


#4

Oh goed zo meid, Enne nu hopen dat het ook allemaal vlot raak is

Groetjes,

Michèle


#5

ja laten we daar op hopen heel toevallig volgens mij vandaag een eisprong want heb erg last van me hyperventilatie dat merk ik nu al een aantal maanden aan me eisprrong dus zou wel lekker zijn hahah maar vanaf volgende maand gewoon om de dag

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie Fifth Birthday tickers


#6

succes met klussen brenda!

Groetjes Gytha


#7

Wat fijn dat jullie er weer voor kunnen gaan. Zat me laatst nog af te vragen of je vriend al bloed had laten prikken met narcose. Maar hier blijft dus wel dat dit gelukt is.

Hoop echt voor jullie dat het na al die miskramen helemaal goed gaat.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker


#8

Veel succes! Hopelijk gaat het resultaat hebben.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker


#9

Heel veel succes en vooral VEEEEL PLEZIER!!!

Groetjes Frauk


#10

Op naar de bouwmarkt , een echte doe het zelfert ken niet zonder de Gamma!!

Succes met klussen!!