Sinterklaas cadeautjes !?


#1

Hoi allemaal,

Ik zal me eerst even voorstellen; mijn naam is Brenda Reurink ben 35 jaar en getrouwd met Richard, woon in Haarlem en ben trotse moeder van 2 kindjes:mijn zoontje Brian is net 3 geworden en ben net opnieuw moeder geworden van een prachtig meisje: Tessa (2 mnd). Ik ben benieuwd wat jullie je kinderen cadeau doen , voor Sinterklaas ?? Heeft er iemand leuke tips voor cadeau’s voor een jongetje van 3 en een baby-meisje ???
Geven jullie er veel geld aan uit ?
Nou, ben benieuwd.
Trouwens, een erg leuke site ikkeben.nl !!
Groetjes, Brenda.


#2

Hallo Brenda.
Ik ben Eljada,moeder van Niels 3 jaar en 4 maand en Iris van 11 maanden.
Ja moeilijk is dat he!Die sinterklaascadeaus.Wij(mijn man en ik),denken erover om voor Niels wat Playmobiel te gaan kopen.De Boerderij of dat huis b.v.En ja dat is dus ook best veel geld vindt ikzelf.Maar echt!Ik zou anders echt niet weten wat ik voor hem moet kopen.En voor Iris is het nog erger.Die is ook nog eens jarig op 6 december.Daar weet ik helemaal niks voor.Gelukkig heeft zij het nog niet zo in de gaten maar toch,ik wil niet dat de een voor 80 euro wat krijgt en de ander krijgt een blokkendoos.Ik noem maar wat.Maar heb jij dan nog een leuke aanrader?
Groetjes Eljada


#3

Hallo Brenda,

Ik ben dus Bianca (1 van de 3 hier) en de trotse mamma van Stephan die nu 2 jaar en (bijna) 4 maanden is.
Ik vind het eerlijk gezegd niet zo erg moeilijk om wat voor Sinterklaas te bedenken.
Meestal zie ik juist teveel leuke dingen!!
Voor Stephan hebben we tot nu toe (ben nog niet klaar met kopen) van die leuke gekleurde houten blokken met torentjes erbij enzo. Die had hij nog niet.
Verder een BLAUW kinder-stofzuigertje omdat hij mamma altijd wil helpen. Auto’s daar kunnen we er werkelijk niet genoeg van kopen, zo gek is hij daarmee. Verder gaan we nog op zoek naar zo’n Fisher Price vliegtuig dat open kan met poppetjes erbij etc. (hij is dus ook gek van vliegtuigen, haha) en we willen nog een leuke videoband met liedjes omdat hij het onwijs leuk vind om mee te dansen en te zingen (op zijn manier dan).
Verder wil ik ook ooit graag playmobil kopen maar daar is hij nu nog net ff te jong voor, helaas.
O ja, heb ook nog een erg leuk uitvouw-boekje voor hem. En de rest weet ik zo even niet uit mijn hoofd (wat we nog van plan waren te kopen)
Wij hadden zelf een bedrag van rond de 45 euro per kind in gedachten (mijn vriend heeft nog een tweeling van 8 jaar, zodoende praat ik in meervoud).

Groetjes, Bianca

P.S. nog gefeliciteerd met jullie dochter!
Als je foto’s hebt, plaats je ze hier dan een keer?


#4

Allereerst welkom, ik ben Tries mama van Jordy 2 jaar en Roy 1 jaar.

Ik koop eigelijk het helejaar door cadeautjes dan is het in dec niet gelijk zo’n smak geld, wij vieren het met z’n alle en hebben ook een afspraak het 5 dec dus 5 cadeautjes per kind het verscheeld van 5 euro tot 20 echt hele dure dingen begin ik niet aan. en tja tips waar speelt hij veel mee? en voor een baby kan van een rompertje tot rammelaar, bij de kruitvat hebben ze altijd wel hele leuke dingen…

succes

Liefs Tries


#5

Hoi allemaal,

Playmobil is inderdaad leuk ! Brian speelt er veel mee, vooral het kasteel (heeft een vriendje) vindt hij geweldig ! Toch maar eens overwegen dan… Met een paar kleine kadootje erbij vinden we het dan wel genoeg (waarschijnlijk!). Wat moeilijk, Eljada (leuke naam trouwens!) dat je dochter 6 december jarig is. Mijn nichtje is 2e kerstdag jarig en mijn zus vindt het elk jaar weer moeilijk "dubbel"
te verzinnen. Een echte aanrader heb ik niet voor jou zoontje, maar Brian vindt muziek altijd leuk, dus misschien een drumstel
Brian heeft er trouwens wel een hoor…
erg leuk hahahahaha


#6

Hoi Tries,

Wat een perfect idee, om het hele jaar door cadeautjes te kopen ! Moet ik onthouden, dan raak je vast niet zo gestresst, aan het eind van het jaar én het minder druk in de stad… Wat een ramp, vind ik dat altijd !
Groetjes, Brenda.


#7

weet je wat erg is… kim zijn, kinderen hebben (eentje van 2 en eentje van 5 maanden) en dan voor de sint kadootjes bij je moeder moeten aankloppen!!! want oma is wel zo slim geweest om al die kadootjes door het jaar heen te kopen(stofzuiger van 6 euro ipv de 30 die mamakim nu zou moeten betalenenzovoort) Ik heb eigenlijk de juiste oplossing en bij deze gelijk de aankondiging WIJ ZIJN OP VAKANTIE VAN 24 NOVEMBER TOT 8 DECEMBER hahahahahaha!!!

he van harte welkom op ikkeben hoor! en zoals je ziet op ikkeben gebeurt er van alles!


#8

Hallo, ik ben Miriam, 32 en moeder van Lucas (wordt 3 in maart).

Ik heb voor Lucas de Bob de Bouwer werkplaats gekocht. Dat heb ik aangevuld met wat kadootjes van de babybeurs (verkoop van gebruikt speelgoed), zoals een houten puzzeltje en een paar boekjes. Krijgt hij hier verder nog wat kleurpotloodjes, kleurboek en kliederschort. En dat was het dan.
Ze krijgen al zo veel. Van de opa’s en oma’s, op de creche, buurtvereniging en bij mij op het werk.
Ik vond het dus wel mooi zo

Groetjes Mim


#9

Ha die Kim, in principe heb je het dan mooi voor elkaar toch? haha!!
Lekker op vakantie en je moeder die de kadootjes gekocht heeft
Waar gaan jullie trouwens naar toe?

Groetjes, Bianca

P.S. Ik heb de stofzuiger voor 5 euro gekocht i.p.v. 6 euro ; (FLAUW hè?!)


#10

ooh kan ook best hoor, oma is heel goed in goedkope kadootjes kopen

wij gaan met de kids 2 weken naar fuerteventura, een van de canarische eilanden, effe twee weken naar zo’n all inclusive resort, niets doen alleen maar sofie dumpen in de mini disco hahahaha meer gaan we niet doen.


#11

Hoi Kim,

Geweldig , Fuerteventura ! Wij zijn er 5 jaar geleden geweest en het is er heerlijk !
We zaten in Jandia (Stella Canaris) en gaan zeker nog eens terug !
Geniet ervan !! Veel plezier.
Groetjes, Brenda.


#12

hallo
Ja dat is wel een goeie hoor van die cadeautjes het hele jaar door kopen…Alleen,dat is dus niks voor mij hoor.Ik kan nu al nauwelijks wachten om de cadeautjes die ik gisteren heb gekocht morgen in hun schoentjes te stoppen!Ik heb dus ook nog geen sintinkopen gedaan(ik bedoel echt voor 5 december),want dan geef ik het alweer veel te snel.hahaha.Maar inderdaad,het begint nu al weer vreselijk druk te worden in de stad.Dus waarschijnlijk heb ik straks wel weer spijt dat ik niet eerder ben gegaan.
Groetjes Eljada


#13

Hoi Eljada, dat herken ik wel hoor! Ik koop dus wel al vanaf ongeveer september sinterklaaskadootjes maar soms gaat dat nog weleens “mis” hoor, haha! Dan kan ik toch niet wachten met geven Maar voor de rest is het me aardig gelukt tot nu toe. Weet je wat ook helpt: meteen opbergen in een kast waar je zelf ook (bijna) nooit komt. Kom je ook niet in de verleiding om het eerder te geven

En Kim: alvast heeeeeeeeel veeeeeeeeeeel plezier! Heerlijk hoor!! Lekker naar de zon!

Groetjes, Bianca


#14

hoi ben bianca en getrouwd en heb 1 engeltje en 2 bengels

en ja wij kopen elke jaar te veel hoor pffff kan me nooit inhouden heb volgens mij vanaf september tot nu heel kruitvat leeg gehaald en het viel me op dat ik voor kaitlyn mega veel heb maar alleen weer goedkopere dingen en voor dylan wat grotere

maar hte is een leuke tijd maar soms te gestresd daarom heb ik me kadoos in huis heerlijk,alleen nog inpakken.

groetjes bianca


#15

Hallo allemaal
Ja sorry hoor kom ik weer te zeuren,maar…
Ik koop ook wel eens speelgoed bij de kruidvat maar ik vind er ook wel vaak rotzooi bij zitten.Je haalt het uit de verpakking en het is al stuk.En als je dan echt dingetjes van Fisher price enzo,echt meer dat degelijke spul koopt,dan is het vaak weer haast net zo duur als in een gewone speelgoedwinkel.Ik ben daar echt een beetje zat van van die rommel.Of hebben jullie andere ervaringen ermee.
Groetjes Eljada


#16

Nou, nee…dan heb ik tot nu toe steeds mazzel gehad denk ik!
Ik heb die ervaring gelukkig (nog) niet.

Groetjes, Bieb


#17

Soms wel ben ik met je eens, ik kijk ook eerst of het een beetje degelijk is…

maar wat ik heb is toch goed spul wat jordy had speelt nu roy weer mee… en is nog heel haha

Liefs Tries


#18

ach wat is degelijk bij een twee jarige???
een poppewagentje van 9.99 gulden!!! waar ze nu nog steed plezier van heeft, die kosten tegenwoordig bijn a8.99 euro!
tja je zal zelf moet schiften wat rotzooi is en wat niet, soms weet ik dat het zooi en toch koop ik het alleen al om het feit dat ik weet dat ze er alleen vandaag plezier van heeft!en als het dan morgen kapot is jammer dan, ze heeft er wel de lol van gehad want het kosstte ook geen drol


#19

Ja, als Stephan een autootje heeft gekregen van 1 euro nog wat en de volgende dag zijn de spiegels eraf gebroken (ik noem maar wat) dan vind ik dat minder “erg” dan wanneer dat autootje bijv. 7 euro gekost had.
Dus in die zin vind ik het soms niet eens zo erg dat het van wat minder goede kwaliteit is. Als hij er inderdaad plezier van heeft gehad…

Groetjes, Bieb

P.S. het is natuurlijk wel zo dat (duur) kwaliteits speelgoed vaak beter tegen een stootje kan…
Maar ik ga dus niet steeds heel duur speelgoed aanschaffen…zeker niet als ze nog in die “mollesteer-leeftijd” zitten, hahaha!!
Alleen met z’n verjaardag ofzo, dan vind ik het anders…


#20

Hoi!
Ik ben Ricky, moeder van Iris )21 maanden). Ik koop ook het hele jaar door kadootjes, die ik dan op zolder verstop. Ik houd wel een lijstje bij van wat het allemaal heeft gekost, want anders loopt het alsnog de spuigaten uit.
Een andere reden dan dat het in december niet ineens zo´n dure grap wordt, is dat ik vaak gewoon niet weet wat ik moet kopen. Het hele jaar door zie ik leuke dingen in de winkels liggen. Die kan ik niet laten altijd liggen, maar omdat ik nog studeer, kan ik ook niet het hele jaar door kadootjes geven. Bovendien zou Iris dan gruwelijk verwend raken. Dus is het makkelijk om alles op te sparen.
Wij vieren thuis trouwens Sinterklaas EN Kerst. Twee keer feest dus. Maar omdat ze van ons, van mijn ouders en van mijn broertje )haar peetoom) dan tegelijk kadootjes krijgt, hoef je elk niet zoveel te geven om er toch nog een behoorlijke berg kadootjes van te maken. Met mijn ouders heb ik trouwens afgesproken dat ze geen grote kado´s krijgt, die kan ik namelijk niet kwijt. Ze kopen liever door het jaar heen een keertje leuke schoenen voor haar als dat nodig is. En daar ben ik ook HEEL blij mee.