Fietskar


#1

Ik weet niet of dit topic hier hoort, Maar ik heb dus een fietskar gekocht voor mijn 2 kindjes en nu is dus afeglopen zaterdag mijn fiets gestolen maet daaraan de aansluiting universele snelkoppelaar nu heb ik de winkel al gecontacteerd om te kijken of die aansluiting los verkrijgbaar is maar die hebben ze niet in hun assortiment. Nu heb ik een vraag of iemand van jullie weet hoe ik hieraan kan komen?
Heb de fietskar nl echt nodig begin over week weer met werken.

bedankt
Annemarie


#2

Misschien op marktplaats??

Groetjes,

Michèle


#3

Toverwoord: Google!

Groetekes, Sje


#4

Welk merk fietskar is het?
Bij de meest merken is die koppeling gewoon los te bestellen,
want die heb je ook nodig als je de kar achter meerdere fietsen wilt hangen.

M.


#5

heb toen ik mijn fietskar kocht er gelijk eentje bijgekocht bij de winkel

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!


“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#6

het is n Instep take two. Ik heb al verschillende winkels gecontacteerd. Hopelijk weet ik morgen meer. Bij veel winkels verkopen ze ze niet los, vind ik wel vreemd. maar goed


#7
quote:
het is n Instep take two. Ik heb al verschillende winkels gecontacteerd. Hopelijk weet ik morgen meer. Bij veel winkels verkopen ze ze niet los, vind ik wel vreemd. maar goed

Dat ze ze niet op de plank hebben liggen snap ik wel.
Maar ze kunnen ze zeker bestellen (als ze het merk nog in het assortiment hebben.)

Edit:
http://www.fietswagenwinkel.nl/N_frame.html?http://www.fietswagenwinkel.nl/N_art_1057.html
In het lijstje bij [ Extra I ] staat: Extra koppeling €15,00

De producent:
http://www.instep.net/Product/Accessories/Detail/82_Bicycle_Trailer_Coupler_25-SA074/
(Amerikaanse site, maar op zich wel daar te bestellen )

Vraag me trouwens af hoe universeel die universele koppeling is…
De merken fietskarren die ik gezien heb, hebben allemaal wat anders.

M.

Gewijzigd door - MarselenDiana op 23 Mar 2009 21:08:55

Gewijzigd door - MarselenDiana op 23 Mar 2009 21:15:33


#8

Hoi,

Ik heb een andere vraag over de fietskar.

Hoe oud "moet " je kindje zijn voordat hij, zij mee mag in de fietskar in de maxi cosi???

Ik heb zelf namenlijk ook een fietskar en ben wel benieuwd wanneer jullie met de kleine gingen fietsen.

Moet het wel mooi weer worden, heerlijk in het zonnetje fietsen met mijn kids. Mijn Zoontje voor op en de kleine meid achter in de kar, heerlijk lijkt me dat. Maar ja ik denk dat mijn meisje daar nu nog wel te klein voor is, ze is 8 weken.

Groetjes Spruit


#9

tja, als je je maxicosi vast kan maken in de fietscar , dan kan het kind mee… wat is het verschil? in de auto of in de car…

lexje ging mee in de fietskar in een oude easybob omdat ik die babyschaal te duur vond

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!


“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#10

www.kidcarshop.nl is een sites met verschillende modellen fietskarren te koop staan. Wanneer je op fietskaraccesoires klikt kan je daar de modellen kiezen. Hier staaan ook de koppelingsstukken op. Succes

9 maanden banner