Oma en Lucas in de Wij jonge ouders


#1

Ja joh! Er stond op prikbord babypagina een oproepje voor de Wij jonge ouders, over oma’s met een speciale kleinkind band. Nou heeft mijn moeder geholpen, met mijn bevalling om Lucas er uit te werken enz en die 2 hangen echt aan elkaar. Iedereen zegt dat altijd, dus ik dacht, nou ik probeer het gewoon bij de Wij Jonge ouders. En nu kreeg ik een mail, dat ze dr in komen! Weet nog niet hoe of wat, krijg ik nog telefoontje over. Ben benieuwd. Misschien is het maar een regel of 3, maar toch leuk!

En Kim, aan die palmpasen tak, hingen wij altijd rozijntjes en spekjes erbij. Geregen aan een koord. Ik zag je vraag staan hoor!

gr Monique

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo


#2

Hartstikke leuk, en wat geeft het als het maar 3 regels worden. Het is toch oma en jouw kind die in een blad komen te staan, wat volgens mij door veel moeders gelezen wordt.
Iets om trots op te zijn dacht ik zo.

Christa


#3

Wat leuk!
Tis wel een apart verhaal he, die bevalling van jou. Ben benieuwd hoe dat wordt in wij jonge ouders. Laat je het nog ff weten?

En hoe gaat het met het boek (gewoon ff nieuwsgierig)?

Groetjes Miriam


#4

ik ben nog wel lid tot einde van het jaar heb net me afgemeld daar dus hoop voor de tijd het te kunnen zien hoor leuk spannend

groetjes bianca


#5

Hoi Monique,

Leuk zeg! Ben super-benieuwd!
Tegen de tijd dat het erin staat zet je het wel ff met koeie-letters op deze site, hè?
Ik ben namelijk ook niet lid van dat blad maar dan ren ik ff naar de winkel natuurlijk!

Groetjes, Bianca


#6

Vanmiddag belde die mevrouw. We hebben afgesproken, dat ze woensdagavond nog eens belt en dan is het dus een intervieuwtje ofzo. Wij zijn trouwens niet de enige hoor! Er is een item over ofzo. Iik laat het jullie nog weten!

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo