Adoptie Mama en net nieuw


#1

Hoi Allemaal,

Ik wil me even voorstellen .
Maar wil eerst even kwijt dat dit een geweldige site is en jammer dat ik het niet eerder heb ondekt.
Ik ben Yvette (33 jr) en adoptiemoeder sinds 4December 2006.
We kregen 9 Oktober ons voorstel van een dochter toen 11 maanden oud.
Op 16 November Jarig (die we jammer genoeg net gemist hebben,want we moesten wachten op het afreisbericht vanuit de vergunninhouder en die van China dat we eindelijk naar haar toe mochten vliegen en voor altijd in onze armen sluiten).
Dit laaste was echt zo bijzonder en toch veel anders dan je van te voren denkt en ziet op de tv van grenzeloos verlangen).
Ik ben 9 jaar getrouwd en 8 jaar kinderloos nu een geweldige dochter met pit (zo ze komt niet uit de privincie sichuan en dat betekend spicy en dat zeggen de chinezen daar zelf ook, tegen ons "spicy"en dan met een grote glimlach en dat is dan wel heel leuk en bijzonder om te zien hoe ze je dan bekijken met ons kleine meid daar in verre China.
ze zijn echt trots dat er mensen kindjes adopteren en niet lang in kindertehuis of andere omstandigheden hoeven leven.
Probeer maar eens een gerecht uit Sichuan bij de chinese restaurants en vergeet dan niet om water te bestellen.)
We hebben een heel medisch trajekt gehad onderzoeken en uit eindelijk twee niet gelukte icsi pogingen.
We willen nu we weer sterk genoeg zijn om weer het ziekenhuistrajekt in te gaan onze derde en laatste poging gaan doen.
Ik vindt het wel weer allemaal erg spannend en hoop dan ook dat mijn man weer de spuiten zet in me buik want daar heb ik een hele nare ervaring mee.
Maar je verlegt je grenzen steeds en beetje verder om je grote wens in vervulling zien gaan.

We houden verder van wandelen ,vakantie in eigen land,lekker eten ,tv kijken,naar de efteling gaan. en sinds ons dochter thuis vaak de diertjes eten geven, winkelen

Ik ben huisvrouw maar na een goede hechtingsfase ,ben ik weer op zoek naar een leuke baan.

Groetjes en wil je meer weten of gezellig kletsen laat het dan even horen,
ik heb op de peuterforum 2 stukjes geplaatst ik zou het fijn vinden als erop beide reacties komen.

Groetjes en tot hoors,
AdoptieMama


#2

Hoi

Welkom wat een leuke dochter hebben jullie gekregen.
Veel plezier op de site en veel kletsplezier

Bianca


#3

Hoi ???

Welkom op de site! Wel een mooi verhaal hoor, hopen dat je nu ook nog zelf een kindje krijgt, dat is dan wel de kers op de taart lijkt me.
Ik ben Inge, 32 jaar, getrouwd met John en mama van Zoë van 8 maanden.
Wil je misschien nog ff doorgeven hoe je heet, dat is wel een beetje het idee van jezelf voorstellen.

Groetjes,
Inge


#4

Hallo???

Ik ben Gytha 25 jaar getrouwd met Dennis en hebben samen 1 dochtertje Lieke van 5 maanden.

Veel plezier op het forum
We komen elkaar vast nog wel tegen want het is hier erg gezellig!!

Groetjes Gytha


#5

Hoii ,
Sorry was ik helemaal vergeten .
Ik heet Yvette
en bedankt voor de leuke reactie

Hoi ???

Welkom op de site! Wel een mooi verhaal hoor, hopen dat je nu ook nog zelf een kindje krijgt, dat is dan wel de kers op de taart lijkt me.
Ik ben Inge, 32 jaar, getrouwd met John en mama van Zoë van 8 maanden.
Wil je misschien nog ff doorgeven hoe je heet, dat is wel een beetje het idee van jezelf voorstellen.

Groetjes,
Inge

[/quote]

Groetjes en tot hoors,
AdoptieMama


#6

Gytha
haar naam stond er gewoon hoor paar regels verder…

Welkom op ikkeben, wens je heel veel plezier, en een mooi verhaal, ik hoop dat jullie poging lukt, heel veel succes…

gr Tries


#7

oja sorry!!
Zie het net pas hahaha blond he

Bij deze welkom yvette.

Groetjes Gytha


#8

Gytha wij zagen het goed, ze heeft hem later aangepast, zie maar in het berichtje naar mij!